Moving
Μέσω χρηματοδότησης τραπέζης
Συλλογή
Φανάρι εμπρός
Ρυθμιζόμενο κάθισμα
Χώρος κάτω απο το κάθισμα
Καλάθι
Ψηφιακό κοντέρ
Τροχοί για αποφυγή ανατροπής
– Έξτρα βοηθητικοί τροχοί για αποφυγή ανατροπής.
– Ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού με αναδιπλούμενους βραχίονες.
– Αποθηκευτικός χώρος που κλειδώνει, κάτω από το κάθισμα. Καθώς και έξτρα καλάθι.
– 3 επιλογές ταχυτήτων και όπισθεν κίνηση με βομβητή.
– Tubeless ελαστικά.
– Ηλεκτρονικό κοντέρ με μοντέρνο σχεδιασμό.
– Χειρόφρενο, για ασφαλή στάθμευση.
– Δυνατό προβολέα πάνω στο τιμόνι που φωτίζει ανάλογα με τη διεύθυνση του τιμονιού.
Ηλεκτροκινητήρας: | 1400 Watt |
Ικανότητα ανάβασης: | 15% |
Μέγιστη ροπή: | 4,4Nm |
Αναρριχητικότητα: | 29 μοίρες |
Τελική ταχύτητα: | 25 χλμ. / ώρα* |
Αυτονομία | 45 χιλιόμετρα ** |
Μέγιστος χρόνος φόρτισης | 6-8 ώρες |
Κατανάλωση ρεύματος | 3,1kwh / 100 km |
Διαστάσεις (Μήκος x Πλάτος x Ύψος): | 1580 x 730 x 1050 mm, |
Μεταξόνιο: | 1110 mm |
Αριθμός θέσεων: | 1 |
Βάρος οχήματος (χωρίς την μπαταρία): | 73 kg |
Εμπρόσθιο / Οπίσθιο φρένο: | Ταμπούρο / Ταμπούρο |
Τροχοί: | 10” με tubeless ελαστικά |
Απαιτείται δίπλωμα: | Όχι |
Μπαταρία | |
Τύπος | Μολύβδου |
Τάση | 60 V |
Χωρητικότητα | 20Ah |
Υπολογισμός επιδότησης
Your form has been submitted
Thank you %NAME% for taking the quiz/survey/feedback.
We have received your answers. You can view it anytime from this link below:
%TRACK_LINK%
We have also attached a copy of your submission.
We faced problems while connecting to the server or receiving data from the server. Please wait for a few seconds and try again.
If the problem persists, then check your internet connectivity. If all other sites open fine, then please contact the administrator of this website with the following information.
TextStatus: undefined
HTTP Error: undefined
Some error has occured.
Ζητήστε προσφορά
Τις προσεχείς ημέρες θα υπάρχει δυνατότητα χρηματοδότησης και υπολογισμός δόσεων. Για άμεση ενημέρωση επικοινωνήστε μαζί μας.
Όροι εγγύησης
Τα ηλεκτροκίνητα δίκυκλα καλύπτονται με 1 έτος εγγύηση, η οποία καλύπτει βλάβες που οφείλονται σε εργοστασιακά προβλήματα, όπως στον κινητήρα, στον ελεγκτή (controller), στον φορτιστή και στην μπαταρία.
Η εγγύηση των μπαταριών καλύπτει ελαττωματικές μπαταριές που είναι βραχυκυκλωμένες κατά την αγορά του δίκυκλου ή αν έχουν κομμένη γέφυρα στα στοιχεία τους. Η εγγύηση ΔΕΝ καλύπτει την αυτονομία, δηλαδή την διανυόμενη απόσταση ανά φόρτιση.
Η απόδειξη λιανικής ή το τιμολόγιο αγοράς αποτελούν και το πιστοποιητικό της εγγύησης (την έναρξη – λήξη, με βάση την ημερομηνία του παραστατικού).
Γενικές οδηγίες χρήσης
Κάθε νέο δίκυκλο χρειάζεται 10 έως 15 φορτίσεις για να αποδώσει η μπαταρία τη μέγιστη ισχύ της.
Μια πλήρης φόρτιση ανάλογα με τον τύπο και τις μπαταρίες του δίκυκλου, διαρκεί από 3 ώρες (αν είναι λιθίου) έως 8 ώρες (εάν είναι μολύβδου).
Κατά τη φόρτιση του δίκυκλου, στον φορτιστή ανάβει η κόκκινη λυχνία. Με την ολοκλήρωση της φόρτισης η λυχνία γίνεται πράσινη. Σε περίπτωση που έχει παρέλθει το 8ωρο και δεν έχει ανάψει πράσινη λυχνία, αποσυνδέστε τον.
Σε περίπτωση που ΔΕΝ χρησιμοποιείτε το δίκυκλο για αρκετό χρονικό διάστημα, θα πρέπει τουλάχιστον 1 φορά ανά 2 μήνες να το φορτίζεται, ώστε να παραμείνουν οι μπαταρίες “ζωντανές”. Αν οι μπαταρίες μείνουν χωρίς φορτίο για περισσότερο από 2 μήνες, χάνουν την ισχύ τους και κατά συνέπεια μειώνεται η αυτονομία του δίκυκλου ή βραχυκυκλώνουν .
Κατά την φόρτιση των μπαταριών η κεντρική ασφάλεια πρέπει να είναι πάντα στη θέση “ΟΝ” (αν υπάρχει).
Ο φορτιστής πρέπει να αποθηκεύεται σε σταθερό μέρος ώστε να αποφευχθεί πιθανή πτώση στο έδαφος. Η φόρτιση ΔΕΝ πρέπει να γίνεται σε περιβάλλον με υψηλή υγρασία ή σε περιβάλλον με υψηλή θερμοκρασία διότι υπάρχει κίνδυνος βραχυκυκλώματος. Η σωστή λειτουργία του φορτιστή εξαρτάται από το δίκτυο ηλεκτροδότησης καθώς μια αυξομείωση της τάσης είναι ικανή να ‘κάψει’ τον φορτιστή (προτείνεται χρήση UPS ή σταθεροποιητή τάσης).